Google Çözümleri

Google Manufacturer Center Nedir?

Google Manufacturer Center markaların ürünlerini Google.com'da ve diğer Google hizmetlerinde alışveriş yapan tüketicilere doğru şekilde sunmalarını ve ürüne ait ayrıntılı bilgileri paylaşmalarını sağlayan bir platformdur.

Manufacturer Center sayesinde markanızın organik arama performansı; reklam dönüşüm oranları ve ürünlerinizi arayanların kullanıcı deneyimini arttırır.

Nasıl çalışır? Aklında spesifik bir marka/model olmayan bir kullanıcının, bir çamaşır makinesi arıyor olduğunu düşünelim. Bu kullanıcı Google’da kendi ihtiyaçlarına göre şu kelimeler ile arama yapıyor olsun “kurutmalı çamaşır makinesi” “4kg kapasiteli çamaşır makinesi”

Bu gibi bir aramanın ardından tüm Arama Motoru Sonuç Sayfalarında (SERP) listelenecek olan ürünlere ait görsel, başlık, açıklama gibi temel bilgiler Manufacturer Center tarafından, satıcı ve fiyat bilgisi de Merchant Center tarafından geliyor.

Manufacturer Center nasıl çalışır?

Manufacturer Center ne fayda sağlar?

Manufacturer Center optimize edilmiş başlıklar, açıklamalar ve ürün resimleri gibi yüksek kaliteli verilerle desteklendiğinde müşteriler için daha iyi bir alışveriş deneyimi sağlayan bir platformdur.

Bu sayede üreticiler, ürünlerinin nasıl sergilendiği üzerinde daha fazla kontrole sahip olabilirler. Google ayrıca üreticilere ürün bilgilerini iyileştirmek için kullanabilecekleri analitik tabanlı bilgiler sağlar. Dolayısıyla Manufacturer Center, son tüketicilerin daha iyi bir alışveriş deneyimine sahip olmalarına yardımcı olur.

MERCHANT CENTER İLE MANUFACTURER CENTER'IN FARKI NEDİR?

Manufacturer Center, üreticilerin Google reklamlarında kullanılacak ürün verilerini kolaylıkla yönettikleri ve bu ürünlerin performanslarını görebildikleri bir yönetim platformudur; Merchant Center ise perakendecilerin kendi stoklarını yüklemelerine ve bu ürünler özelinde reklam oluşturmalarına yardımcı olan bir reklam aracıdır.